Česta pitanja (FAQ)

1. Moram li se registrirati kako bih kupio/la pristup podacima na www.fimoteka.hr?

Da, za kupovinu prikaza financijskih podataka potrebna je registracija. Omogućili smo vam dva načina registracije/prijave:
  • Registrirajte se putem svog već postojećeg Google ili Facebook računa
  • Registrirajte se upisom e-maila i lozinke

2. Zaboravio/la sam lozinku, što moram učiniti?

Ukoliko ste zaboravili lozinku, kliknite ovdje.

3. Nisam pronašao/la subjekt koji sam tražila, što da radim?!

1. Provjerite jeste li ispravno upisali traženi pojam, uključujući č, ć, š, ž, đ
2. Upišite samo dio naziva (min 3 slova) pa ćete dobiti rezultate pretrage.
3. Upišite OIB traženog subjekta.

4. Koji podaci nisu uvršteni u prikaz na firmoteka.hr ?

Nema financijskih podataka o:
obrtnicima koji jesu u sustavu poreza na dohodak. Izjednačavaju se s fizičkim osobama, te zakonski nisu obvezni objavljivati podatke o poslovanju.
o subjektima koji nisu predali financijska izvješća.
o subjektima koji su predali prazna financijska izvješća, npr. takav slučaj zna biti kod udruga, ali i tvrtki.
o subjektima registriranim prethodne godine jer će prve financijske izvještaje predati u 6 mjesecu tekuće godine.

5. Kupnjom pregleda dobiti ću uvid u koje točno podatke?

Kupnjom pregleda otključati će se slijedeći podaci:

  • Financijski podaci za 2018.,2017. godinu za tvrtke i subjekte koji su obveznici javne objave financijskih izvještaja: Prihodi; Rashodi; Dobit; Gotovina; Broj Zaposlenih (prosječan broj prema satima rada); Neto plaće; Prosječna neto plaća (mj).; Dugotrajna materijalna imovina; Dugotrajna Potraživanja; Zalihe; Kratkotrajna Potraživanja; Temeljni upisani kapital; Dugoročne obveze; Kratkoročne obveze; Troškovi osoblja; Amortizacija; Rashodi s osnove kamata i slični rashodi, podatak o blokadi računa u posljednjih godinu dana
  • Financijski podaci za prethodne godine za tvrtke i subjekte koji su obveznici javne objave financijskih izvještaja: Prihodi; Rashodi; Dobit; Gotovina; Broj Zaposlenih (prosječan broj na bazi stanja krajem razdoblja); Neto plaće; Prosječna neto plaća (mj)
  • Financijski podaci za udruge (neprofitne organizacije): Prihodi; Rashodi; Višak raspoloživih sredstava na kraju razdoblja; Gotovina; Broj Zaposlenih (na osnovu sati rada); Bruto plaće; Prosječna bruto plaća (mj).
  • Prikazi za gradove, općine i županije sastoje se od cjelovitog dokumenta ostvarenja proračuna jedinica lokalne i područne-regionalne samouprave. Financijski podaci za gradove, općine i županije dostupni su za 2014.,2015.,2016., 2017. i 2018. godinu

Svi podaci su preuzeti iz Godišnjih financijskih izvještaja subjekata koji su oni i objavili, osim podataka o prosječnoj neto plaći. Prosječna plaća (mj) izračunata je dijeljenjem Ukupnog troška plaće s brojem zaposlenih i s 12 mjeseci.

6. Kupio/la sam pregled za više pravnih subjekata, moram li ih odmah sve pregledati/pristupiti otključavanju podataka?

Ne, pristupiti pregledu možete kada god poželite, pristup otključavanju podataka je dostupan 2 godine. Jednom kada ste otključali podatke jednog pravnog subjekta on vam ostaje zabilježen na vašem MOJ PROFIL sučelju. Imate pravo otključati podatke za onoliko pravnih subjekata koliko ste ih kupili, otključavate kada god želite.

7. Koju su načini plaćanja?

Plaćanje je moguće ostvariti American Express, Mastercard®, Maestro®, VISA i Diners kreditnim i debitnim karticama, SMS naplatom ili uplatom općom uplatnicom. Za plaćanje po ponudi i ukoliko zatražite R1 račun potrebno je ispuniti formu sa slijedećim podacima: naziv, OIB i adresa tvrtke.

8. Koji je maksimalan broj pregleda koji mogu kupiti?

U slučaju odabira plaćanja putem bankovnih kartica ili po ponudi, maksimalan broj pregleda koji možete odjednom kupiti je 200. U slučaju odabira plaćanja putem SMS poruke, maksimalan broj pregleda koji možete odjednom kupiti je 3.

9. Gdje mogu vidjeti prije kupljene podatke ?

U svom profilu: klikom na Popis kupljenih financijskih prikaza.

10. Gdje mogu vidjeti kada sam i što platio?

U Vašem profilu klikom na MOJE NARUDŽBE možete vidjeti i sva plaćanja.

11. Što je Moj profil?

To je vaša personalizirana firmoteka. Klikom na Moj profil dobivate podatke o kupljenim/otključanim prikazima, narudžbama a tamo možete i mijenjati svoju šifru.

12. Koliko dugo imam pravo pristupa kupljenim podacima?

Kupljeni prikaz je višekratan i traje 2 godine od trenutka kupnje. Svi podaci dostupni u trenutku kupnje su sadržani u kupljenom prikazu. Svi budući podaci za pojedini pravni subjekt znače kupnju novog prikaza za isti pravni subjekt. Svaki novi financijski izvještaj pravnog subjekta (godišnji financijski izvještaji predaju se jednom godišnje i postaju dostupni krajem lipnja tekuće kalendarske godine za prethodnu kalendarsku godinu) čini novi prikaz. To znači da višekratni kupljeni prikaz za pojedini pravni subjekt kupljen u siječnju 2018. i višekratni kupljeni prikaz za isti subjekt kupljen u srpnju 2018. neće sadržavati iste podatke.

13. Od kuda dobivate financijske podatke, odakle ti podaci?

Svi financijski podaci u Firmotecinim prikazima preuzeti su iz Godišnjih financijskih izvještaja, osim podataka o prosječnoj neto plaći. Prosječna plaća (mj) izračunata je dijeljenjem Ukupnog troška plaće s brojem zaposlenih i s 12 mjeseci. Ovaj podatak izračunava Firmoteka. Osnovni podaci o tvrtkama preuzeti su iz Sudskog registra Republike Hrvatske. Osnovni podaci o obrtima preuzeti su iz Obrtnog registra. Osnovni i financijski podaci o neprofitnim organizacijama, gradovima, općinama i županijama preuzeti su od Ministarstva financija Republike Hrvatske.

14. Kome se obratiti u slučaju poteškoća sa naplatom?

Ovisno koju ste naplatu odabrali možete se obratiti:

  • Poteškoće kod naplate m-bankingom: U slučaju poteškoća s plaćanjem putem m-bankinga, molimo obratite se banci s kojom ste ugovorili uslugu.
  • Poteškoće kod naplate bankovnom karticom: U slučaju poteškoća s plaćanjem putem bankovnih kartica, korisnik se treba obratiti kartičnoj kući, koja je izdala bankovnu karticu.
  • Poteškoće kod naplate SMS-om: Kod SMS naplate primiti ćete SMS poruku s potvrdom o plaćanju i upute kako pristupiti sadržaju. U slučaju da naplata nije uspjela, primiti ćete SMS poruku s obaviješću o nemogućnosti naplate sadržaja. Sustav Vam neće dva puta naplatiti transakciju s istim SMS kodom.
  • Poteškoće kod naplate općom uplatnicom: U slučaju poteškoća s plaćanjem po ponudi i izdavanjem R1 računa, korisnik nas može kontaktirati putem elektronske pošte na info@firmoteka.hr

15. Koliko često se ažuriraju podaci na firmoteka.hr?

Podaci se ažuriraju u skladu s ažuriranjem izvora podataka. Financijski izvještaji se predaju jednom godišnje, sredinom tekuće godine objavljuju se podaci za prethodnu godinu.

16. Kada ćete imati financijske rezultate firmi za 2019?

Zakonska obveza objave je do 30.06.2020. Ako želite da vas osobno obavijestimo prijavite se na naš newsletter.

17. Postoji li mogućnost preuzimanja podataka u strojno čitljivom obliku?

Da,moguće je preuzimanje osnovnih i financijskih podataka o subjektima putem API-a (WEB Servisa) odnosno u strojno čitljivom obliku, o svemu više kontaktirajte nas na kontakt@firmoteka.hr.

18. Što je to m banking?

Ako nas pitate to je najljepši način plaćanja, samo treba imati nešto novčića na računu, ali to uvijek morate imati bez obzira na plaćanje :-)
Gotovo sve banke u Hrvatskoj  fizičkim i pravnim osobama pružaju mogućnost plaćanja putem m-bankinga, tkz. plaćanje mobitelom. U tom setu usluga nudi se i plaćanje po principu "slikaj i plati", bilo da slikate 2D kod, ili podatke s uplatnice. 
U firmoteci možete platiti m bankingom i to slikanjem 2D koda koji vam stigne mailom u ponudi. Ponudu nije potrebno printati, jednostavno  fokusirate  kameru mobitela na 2d kod i uslikate.  
Ako ste na mobitelu, ovisno o modelu mobitela pokušajte naći rješenje, ili pitajte banku. 
Uslugu je potrebno ugovoriti, odlaskom  skidanjem aplikacije (češće)  ili odlaskom u banku (rijeđe).  Više o tome kako biti korisnik te usluge saznajte na stranicama pojedinih banaka: ZABA, PBZ, ERSTE, HPB, RBA.

19. Zašto se zovete firmoteka.hr umjesto tvrtkoteka.hr?

Servis je dostupan na oba naziva www.firmoteka.hr i www.tvrtkoteka.hr te na posebno pogodnu za pristup s mobitela ft.hr. Vi koristite onaj koji vam se više sviđa. Nama je, iskreno, lakše izgovoriti firmoteka.hr.

20. Kome se mogu obratiti za dodatna pitanja?

Ukoliko imate pitanja na koja niste pronašli odgovor, kontaktirajte nas na kontakt@firmoteka.hr

Firmoteka © 2017 - 2024 PRAXIS INFO d.o.o.